onsdag 20 januari 2016

Dubbelt stafflikort

Hej!

Hemma hos oss är det verkligen "Skomakarens barn" som gäller; det vill säga: jag glömmer JÄMT bort att fixa födelsedagskort åt barnen. I år har jag dock ansträngt mig och faktiskt hunnit klart med dotterns kort redan dagen före! Yaay! Skapat efter Scraphusets superroliga BINGO-utmaning! Jisses vad klurig den var! Bytte rad jag-vet-inte-hur-många-gånger under skapandeprocessen! :-)

Till sist blev det raden:
Skrapade kanter - bara på de små rutorna för hade tyvärr redan limmat fast
den stora kortbasen...
Glitter - På vingarna och all text: Ylva-Li ÄLSKAR glitter!
Spillbitar - till alla utstansade delar
Grönt - 8:an mm
Cirklar - Svarta baserna

...Söta WEE stämpeln köpte jag hos Moa Pyssel...

Hoppas lillskruttan blir glad imorgon när vi
kommer och sjunger för henne på 8-års dagen!

Kram
//Cattie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doodlebug Sugar and Cream card

Hej! Har gjort ett inteaktivt kort med kitet Sugar and Cream från Doodlebug (som jag är helt kääääääääääär i)...Hoppa gärna över till Kr...