onsdag 13 november 2013

Har ni sett....

...Att det nu finns en svensk Kit klubb för Project Life - Gröna Hyenan!? Så himla spännande! Jag älskar lyxen att av och till prenumerera på scrapboking kit: det är verkligen {bättre än} julafton när man får hämta ut ett nytt härligt paket på Posten. Och eftersom det faktiskt inte ens finns någon scrapbutik i min omnejd tycker jag det är ett helt perfekt sätt att shoppa på.

Konceptet December Daily {att dokumentera sina julförberedelser} är helt nytt för mig, men i år ska jag göra ett tappert försök - älskar verkligen allt som har med julmys att göra!

Hoppa över och se vad Gröna Hyenan hittar på: bloggen är full med härliga tips och inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...