onsdag 13 november 2013

Har ni sett....

...Att det nu finns en svensk Kit klubb för Project Life - Gröna Hyenan!? Så himla spännande! Jag älskar lyxen att av och till prenumerera på scrapboking kit: det är verkligen {bättre än} julafton när man får hämta ut ett nytt härligt paket på Posten. Och eftersom det faktiskt inte ens finns någon scrapbutik i min omnejd tycker jag det är ett helt perfekt sätt att shoppa på.

Konceptet December Daily {att dokumentera sina julförberedelser} är helt nytt för mig, men i år ska jag göra ett tappert försök - älskar verkligen allt som har med julmys att göra!

Hoppa över och se vad Gröna Hyenan hittar på: bloggen är full med härliga tips och inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doodlebug Sugar and Cream card

Hej! Har gjort ett inteaktivt kort med kitet Sugar and Cream från Doodlebug (som jag är helt kääääääääääär i)...Hoppa gärna över till Kr...