måndag 18 november 2013

December Daily for dummies....#1

December Daily Cover

Efter att ha hittat mitt drömalbum kliades det i fingrarna att få dekorera framsidan. Jag var så ivrig att första försöket blev…Minst sagt taffligt (bild sist i inlägget en skämskudde kan behövas)…Bara att riva bort å på’t igen. Den här gången blev det betydligt bättre (puuuh)!
image
Jag har använt den röda fina tagen, metalldekorationen (Joy), röd/vita bandet, den vita snöflingan, bannern “december” och texten “memories” från add-on-kit:et
 
image
…Dekoreringen i mer detalj…
 
image
…Texten “memories” var i fel nyans, så den fick altras för att passa bättre in på sidan…
 
image
….Självklart skall även ryggen få pimpas lite…
 
image
…Första katastrofala försöket…
 
Mina produkter är från Gröna Hyenan !!
Någon mer som kommit igång med sina album?
Kramar
//Cattie

1 kommentar:

  1. Oh, vad fint. Nu vill jag också göra ett sådant. Är det 8 x 8 tum?

    SvaraRadera

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...