onsdag 20 februari 2013

Shoppat

I helgen packade jag mina scrapsaker och begav mig till Mantorp och Moa Pyssel på en härlig DT/scrapträff! Å så mysigt vi hade!!! Blev kanske inte jättemycket producerat (för min del endast två motiv färglagda), men det gör inget! :-) Det blev lite shoppat däremot...;-)

Mina favvisar:
Papprena i den lilla paper Padet är så himla fina: manliga, steampunk men samtidigt i härliga vårfärger!  (Inte min stil egentligen, men en må pröve)
Dien var väldigt prisvärd och känns riktig användbar...
...Washi tapen är min nya favvo - spetsmönstret är jätteläckert!
 
...Även pappersförrådet "behövdes" fylla på: hittade vårpapper fr Echo Park
som det bara stod Cattie på! ;-)
 
*Nomnomnomnom*
Massa härligt godis att hugga in i, right? :-)
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt att shoppa men man får tänka efter så det inte blir för mycket det kan lätt att det blir så.
    Kram ulla

    SvaraRadera

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...