onsdag 20 februari 2013

Shoppat

I helgen packade jag mina scrapsaker och begav mig till Mantorp och Moa Pyssel på en härlig DT/scrapträff! Å så mysigt vi hade!!! Blev kanske inte jättemycket producerat (för min del endast två motiv färglagda), men det gör inget! :-) Det blev lite shoppat däremot...;-)

Mina favvisar:
Papprena i den lilla paper Padet är så himla fina: manliga, steampunk men samtidigt i härliga vårfärger!  (Inte min stil egentligen, men en må pröve)
Dien var väldigt prisvärd och känns riktig användbar...
...Washi tapen är min nya favvo - spetsmönstret är jätteläckert!
 
...Även pappersförrådet "behövdes" fylla på: hittade vårpapper fr Echo Park
som det bara stod Cattie på! ;-)
 
*Nomnomnomnom*
Massa härligt godis att hugga in i, right? :-)
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt att shoppa men man får tänka efter så det inte blir för mycket det kan lätt att det blir så.
    Kram ulla

    SvaraRadera

Box Card

Hej! För ovanlighets skull är jag ute i god tid med kortet åt mor till Mors Dag! Phu...Vikningen är ett Box Card - superkul med vikning...