torsdag 20 december 2012

Häftig utmaning

Maiden's blogg firar 2-år! Woop woop! Och vilket sätt är inte bättre än att fira det med en riktigt häftig utmaning!? :-)...Tävlingen kommer bedömas av hela familjen där alla har olika preferenser gällande alster: Clean and simple, blommor, rosa och glitter samt...Döskallar...Jag fick leta febrilt i mina gömmor för att hitta det sistnämnda, puuh...Snacka om utmaning! Jättekul! Nu har döskallar åkt rakt upp på min "To shop"-list - hur har jag klarat mig utan!? 

...Tyvärr inte lätt att fota i detta vintermörker...

4 kommentarer:

  1. Jättefint o annorlunda!! Snyggt! Kram

    SvaraRadera
  2. Å vilket superfint kort!! Jätteskoj att du hann vara med i utmaningen!
    Kram, Maiden

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Och jag håller med om att det är svårt att få bra bilder så här års!

    SvaraRadera
  4. Å det var ett supersnyggt kort!! Lycka till i utmaningen & ha en riktigt mysig jul!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera

Doodlebug Sugar and Cream card

Hej! Har gjort ett inteaktivt kort med kitet Sugar and Cream från Doodlebug (som jag är helt kääääääääääär i)...Hoppa gärna över till Kr...