En kortnörds funderingar, floskler och ett och annat alster...
tisdag 8 maj 2012
For a litte boy
I got to borrow this supersweet LOTV stamp from my dear friend Sandra isn't the boy adorable!? The colouring with my Copics kept me up way beyond bedtime, puuh...
Hej! Kul att se att du är tillbaka! Hoppas ni haft det bra! Underbart kort! Kram
SvaraRaderaGorgeous card Cattie :-) such a cute image and your colouring and design are fabulous ! :-)
SvaraRaderathanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
luv
Lols x x x
Verkligen fint färglagt! Och coolt med så många olika papper :-)
SvaraRaderawhat a fabby card hun i love all those layers, many thanks for joinin us at Cards for men in our Kicking back theme, hugs sandra dt
SvaraRaderaFab card.. I love it
SvaraRaderaThanks for joining us at cards for men
jen xxx