fredag 25 november 2011

The return of My Mojo...(?)

I går på jobbet hade gulliga Hanna med sig en överraskning (and i löööööve överraskningar!): en hemmagjord adventskalender! Jihouuuu! Jag blev ett barn på nytt! :-) Visst är den fin!?


Så, igår kväll, efter jag-vet-inte-hur-länge av inte-nån-vidare-scrap-lust så ville jag så gärna oxå göra en egen advenskalender och ge tillbaka! Puuuh! Det var så kul att få klippa och klistra igen - kravlöst! :-)


Min underbara lilla 7-årings kommentar: "Fin mamma, men
vad tråkigt att siffrorna är i ordning - då får man ju inte leta efter dem"!

5 kommentarer:

  1. Jättefina båda två.
    Va bra att inspirationen är tillbaka
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt, jag vill också ha en adventskalender...! Men nu känns det mest som ett i det närmaste oöverstigligt hinder att få till typ 24 julkort innan jul... :)

    SvaraRadera
  3. Den blev jättefin! Verkligen superhärlig, så härlig harmoni med blandningen av stilen på siffrorna! Jo lusten kommer ju och går. Det känns som den försvinner när man har mycket lite för mycket annat att tänka på... skönt att din kommit tillbaka! Kram :)

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt att du fått lusten tillbaka, aldrig fel med att få klippa och klistra lite igen, underbara kalendrar bägge...
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Jättefin!! ( båda två ) Själv är jag såå sugen på att pyssla men har ingen ork pga en dum förkylning!!
    Tack för att du vill följa min blogg. Lycka Till!! Kram Melinda

    SvaraRadera

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...