tisdag 10 maj 2011

Ett kort åt mor...

...Som väl inte fyllde 21, men inte långt ifrån? :-)
Den läckra stämpeln har jag så snällt fått låna av Paula, och jag känner någon slags hat-kärlek för Stämpelkällans frodiga damer. Just denna tycker jag verkligen om, även om jag inte är säker på symboliken med kurviga kvinnor som poppar upp ur tårtor egentligen?

Stämpel: Stämpelkällan
Färgläggning: Promarkers
Papper: Köpt på Kontorab i stan
Övrigt: Puffy snow (Panduro), glossy accent,
halvpärlor, Martha Stewart Doily Lace border stans

4 kommentarer:

  1. Härlig gräddkänsla du fått på tårtan,
    gillar oxå dessa kurviga damer!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Läckert!!! Mamsen blev väl jätteglad kan jag tro?! :-)

    SvaraRadera
  3. Så fint,
    gillar stämpeln
    så härlijg.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för alla fina kommentarer!
    Paula: Mjae...Mams missuppfattade nog hela "budskapet" och trodde jag menade att hon var tjock och inte borde ära så mycket tårta!? Suck...Inte riktigt min avsikt...

    SvaraRadera

Box Card

Hej! För ovanlighets skull är jag ute i god tid med kortet åt mor till Mors Dag! Phu...Vikningen är ett Box Card - superkul med vikning...