Ja, visst kan man det!
Alltså, ses över lite the, scones, biscotti på cafe. Å färglägga stämpelmotiv! Vilket jag och Hanna gjorde i måndags! :-) Verkligen lärorikt att färglägga samma motiv samtidigt fast med olika pennor (Hanna Copics å jag Promarkers) och framförallt KUL! :-))))
Så trots att folk kan undra vad man håller på med vid bord fulla av papper å pennor är det verkligen att rekommendera! :-)))
När ska vi ses och färglägga på Sultans då? ;-)
SvaraRaderaSultans passar ju ypperligt för färgläggning/fikning - det måste vi boka in!!!
SvaraRadera:-)
Låter ju inte helt fel, färglägga stämpelmotiv är ju skoj, fika är ju trevligt... kan de bli bättre???
SvaraRadera