torsdag 30 december 2010

Kort till busig kille

Följande kort är skapt till någon av sonens alla analkande kompisars
födelsedagar. ALLA kort till det manliga könet är en utmaning i sig tycker jag,
så jag är glad och tacksam bara jag lyckas hålla mig borta från...Rosa...:-)

Skissen är från Pippi och ScrappaLoss

Blompartiet gick bara inte att få till utan blev utbytt mot stjärnor vilket
jag tycker funkar bättre på tuffa kort...

Stämplar: Skater Ian (The Greeting Farm), text Hero Arts
Papper: Pink Paisley
Övrigt: Diecuts från DCWW, punchinella, dewdrops 
(från Mollys Scrapbooking)

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt tycker jag! Fin skiss, men jag gillar att gick ifrån mallen lite och bara har en ram som går tvärs över de båda olika papprena. Mkt snyggt! Tuff skejtare.

    SvaraRadera

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...