onsdag 24 november 2010

Sleeping Baby Tilda #2

Jag tycker gentligen inte om hÄnglar, dvs stämplarna
med gubbar utan mun från Magnolia...Men, jag ÄLSKAR
stämpeln Sleeping Baby Tilda (kanske för att bebisen
har den icke-existerande munnen stängd...?)
Men, jag är inte den som är den...I nästa inlägg kanske jag
blivit omvänd och hyllar Magnolia-stämplarna till skyarna!?
Roliga att färglägga är de hursomhelst!
Detta kort använder jag akvarellpennorna till:

Stämpel: Magnolia
Papper: October Afternoon mm
Övrigt: Kakservett, Doily Lace Border

3 kommentarer:

  1. Jättesött, kul att du fick till det med en kakservett också!

    SvaraRadera
  2. Hahhahha, dock inte med muffinsform....Än!
    ;-)
    Och vad har vi sagt om att sitta uppe hela nätterna och blogg:a? ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack söta du för din kommentar hos mig! snygg färgläggning, akvarellpennor sa du...hmmm, kanske ska ta och plocka fram dem!

    och grattis till vinsterna!

    SvaraRadera

Box Card

Hej! För ovanlighets skull är jag ute i god tid med kortet åt mor till Mors Dag! Phu...Vikningen är ett Box Card - superkul med vikning...