söndag 24 oktober 2010

Mitt första beställningskort!

Först så tycker jag inte att man ska ha en blog om den är riktigt ful.
Tyvärr har jag inte just nu varken ork el. energi att gör något åt det för egen
del, men det känns i alla fall bra att lägga korten (hahahha) på bordet.
Den är ful. I know. Och jag stör mig på det. Bara så ni vet.

Kortet nedan är lätt historiskt då det är Mitt Allra första beställnings-jobb!
Tack söta, snälla Åsa för den stora äran att få göra ett kort på
beställning. Hoppas du och mottagarna blev nöjda! :-)


Motiv är Racel Anne Miller (uuunderbar illustratör), fjärilarna är utstansade med Martha Stewart stans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...