tisdag 20 maj 2014

Av kärlek...

Hej!

Idag visar jag ett kort som jag inte vet vad man kan kalla.....Typ tittskåp? Jag har använt en gammal träförpackning från Prima (ni vet en sån där man får wood veneers i?), som jag målat vit med akrylfärg och sedan bara skapat en kortbas åt. I de små gluggarna var det sedan bara att hitta på lite vad man ville! :-)



...Kortet är skapat åt min lilla mamma som jag älskar så mycket, men tar alldeles för mycket för givet, som man så lätt gör...




...Jag är med i You Do's valborgsutmaning "Skapa med hjärtat" med mitt kort...

3 kommentarer:

  1. Vilken rolig ide med tittskåpsmodell!! Du har verkligen fyllt det med kärlek! Superfint!

    SvaraRadera
  2. Det är så sant man tar ibland för givet vissa saker, så fint att visa din kärlek på detta viset. Det blev så himla fint med ett tittskåp.
    Ha en skön helg.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Det är bara heeelt fantastiskt

    Kraaaam

    SvaraRadera

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...