fredag 22 november 2013

PL kort med svenk text (Dec Daily)

Hej!
 
Som inspiration till att skapa svenska journaling / PL kort visar jag idag ett enkelt men effektfullt sätt att skapa personliga PL kort. Då jag ännu inte bestämt mig för vilka färger mitt album ska gå i så fegade jag och körde på vitt med silver.
 
Bild 1
…Jag surfade helt enkel till Http://www.julsånger.se där jag valde några fina rader, printade ut och på med de härliga silvriga dekosarna (Dear Lizzy+ American Crafts Mementos) från December Add-On 1 (http://greenhyena.tictail.com/product/december-add-on-1)
 
bild 12 Bild 11
Efter att ha gått mej i lussetåg och sjungit julsånger nästan varje år förutom de senaste åren så älskar jag verkligen alla vackra julsånger som finns..
Kramar
//Cattie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...