onsdag 2 januari 2013

Het tips

Hej! Idag var jag och Mini-Me hos en av mina äldsta och bästa vänner Paula. Pyssel för mammorna och allmänt bus för döttrarna...Väl under pysslandet kom vi att samtala om bristen av kitklubbbar. Alltså, sådana där scrapklubbar där man prenumerarar på månadskit. Jag har ju tidigare haft The Nook's kit som jag älskat och Paula har haft Mollys. Då bägge de klubbarna lagt ned, likaså alla svenska klubbar, så funderade vi över vad man skulle satsa på istället. Det är verkligen SÅÅÅÅ kul att vara med i en klubb: julafton varje gång man får gå och hämta ett härligt paket på posten!

Så, gissa om jag blev paff när jag såg att Moa's Pyssel samam dag lanserat sitt egna kit! Och dessutom kanonbra komponerat! Till kanonbra prislapp! *Dregelvarning*...!!! Kolla in pronto!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...