söndag 28 oktober 2012

Aldrig ensam

För mig som kortmakare är layouter okänd mark. Skräckinjagande, hotande och oändligt stora med allt papper som måste fyllas på något märkligt vis. Att smyga igång med mindre storlekar som 20x20 cm känns lättare, mer som bara ett lite större kort än vanligt..;-)
Min lilla LO som jag kommer rama in föreställer mina barn: ibland som hund och katt men också så otroligt måna och rädda om varann. Texten "Aldrig, aldrig ensam" får stå för just det: att hur vansinnigt arg man än kan vara på sitt syskon så finns det ju alltid kvar där, så man slipper vara ensam. Och jag har säkert lyssnat minst tusen gånger på låten med Jonathan Johansson: http://www.youtube.com/watch?v=nbWH5929cic

1 kommentar:

  1. Snyggt! Förstår att den ska ramas in. Är redan som en vacker tavla!

    SvaraRadera

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...