onsdag 8 december 2010

Julkort #9

Vad ska man göra när julkorts-bonanzan är över efter den 24:e!?
Hjälp vilket analkande vakuum...!
Jaja, ingen idé att våndas över det nu, antar att det är lite reor man kan
trösta sig med när den tiden kommer...:-)
Dagens kort är gjord efter denna fina skiss hos Pojjo samt är med i decemberutmaningen
hos Mia!

Stämpel: Penny Black "Christmas Critters"
Papper: Wild Rose (från Molly's)
Färgläggning: Promarkers + Snow Marker + Stickles
+ Liquid pearls
Blommor: Prima
Bokstäver: Foam Stickers Panduro
Övrigt: Martha Stewart Doily Lace border punch,
Sizzix Elegant Flourishes die + Glimmer mist,
Halvpärlor, Charm,



4 kommentarer:

  1. Jättefint ROSA kort...! :-) Kul skiss att jobba från.

    SvaraRadera
  2. *ler* vilket jäte gulligt kort du gjort.. tusen tack för du är med och tävlar hos mig :D

    SvaraRadera
  3. hej vännen.
    Jag sitter här (eftersom jag inte kan göra så mycket annat just nu) och hälsar på alla som är med i min candy!
    Inga problem... det finns alltid saker att göra! jag ska göra album och annat kul!
    Vill önska dig en trevlig helg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  4. Verkligen gulligt kort! & jättefin skiss!
    Kul att du vill vara med i utmaningen.
    Lycka till!! //mia

    SvaraRadera

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...